Rzut mieszkania w ogłoszeniu sprzedażowym – dlaczego warto o nim pamiętać?

Internet jest obecnie najpopularniejszym narzędziem do zamieszczania i przeglądania ofert sprzedaży bądź wynajmu nieruchomości. Osoby zainteresowane zmianą miejsca zamieszkania mają do dyspozycji wiele portali, stron agencji nieruchomości czy aplikacji, w których szukają pasujących propozycji. Tak ogromny wybór sprawia, że największy potencjał mają ogłoszenia z pełną dokumentacją wizualną – zdjęciami, filmem, spacerem 3D oraz… rzutami mieszkania.

Dlaczego rzut mieszkania jest ważny?

Zdjęcia zrobione z odpowiedniej perspektywy potrafią zaburzyć realny odbiór lokalu z oferty – pokoje mogą wydać się większe, kuchnia mniej ciasna, korytarz łatwy do zagospodarowania. Jednak zazwyczaj po umówieniu spotkania i obejrzeniu mieszkania, nie dochodzi do zawarcia umowy, bowiem rzeczywistość rozczarowuje. Klienci nie chcą tracić czasu, dlatego znacznie chętniej sięgają po oferty kompletne. Widząc rzut, od razu mogą stwierdzić, czy lokal spełnia ich oczekiwania dotyczące wielkości, możliwości aranżacyjnych itd.

Mniej zainteresowanych – skuteczna sprzedaż

Wbrew pozorom w tym przypadku mniej znaczy… lepiej. Jeśli dołożyłeś do oferty rzut mieszkania, masz znacznie większe szanse na skuteczną sprzedaż nieruchomości. Dlaczego? Najprawdopodobniej klient przed umówieniem się na spotkanie dokładnie sprawdził zawarte w ogłoszeniu informacje, zapoznał ze zdjęciami oraz na podstawie załączonego zrzutu stwierdził, że to mieszkanie wstępnie spełnia jego oczekiwania. Tym samym już na starcie takie spotkanie jest bardziej obiecujące.

Z punktu widzenia potencjalnego nabywcy, oglądającego rzut nieruchomości, od razu sprawdza, co musiałby zrobić w mieszkaniu, aby dostosować je do własnych potrzeb. Kalkuluje koszta wyburzenia ścianek działowych czy przeniesienia kuchni. Tym samym idąc na spotkanie z właścicielem, wie, czego się spodziewać i znacznie szybciej podejmuje decyzję.

Dołączenie rzutu mieszkania nie zajmuje wiele czasu, za to znacznie podnosi szanse na szybką sprzedaż lub wynajem. Ważne, aby załączona grafika była dobrze opisana – warto nie tylko wpisać powierzchnię konkretnych pomieszczeń, ale także zaznaczyć ściany nośne i działowe. Jeśli dysponujesz rzutem 3D, dodatkowo zwiększysz atrakcyjność wizualną oferty.

Jeśli zależy Ci na profesjonalnej sprzedaży mieszkania z opieką marketingową nad ogłoszeniem – skontaktuj się z moim biurem nieruchomości z siedzibą w Kobyłce.